U bent hier: Home PCHulp PCHulp via Internet

Hulp via Internet

Heb je een probleem met je computer, tablet of smartphone? Stel je vraag via deze website aan één van onze Digidak+vrijwilligers.

Al lid? Log in!

Hoe werkt PCHulp via Internet

  1. Uw vraag stellen
    Als je Digidak+lid bent en ingelogd op deze website, kan je via een digitaal formulier je vraag achterlaten.

  2. Reactie door een vrijwilliger
    Je vraag wordt dan zo snel mogelijk in behandeling genomen door een vrijwilliger. Deze probeert een antwoord te geven op je vraag.

  3. Notificatie
    Op het moment dat de vrijwilliger het antwoord op je vraag heeft gegeven, krijg je hier een notificatie van per e-mail. In deze e-mail staat een link naar het antwoord.

  4. Aanvullende vraag?
    Is het antwoord nog niet duidelijk? Of heb je een aanvullende vraag? Dan kan je direct een reactie sturen naar de vrijwilliger die je vraag in behandeling heeft.

  5. Afronding
    Als je tevreden bent en je vraag beantwoord is, dan wordt de vraag afgesloten. Ben je nog niet tevreden of is je probleem nog niet opgelost, dan kan de vrijwilliger je vraag ook doorsturen naar onze PCHulp aan Huis dienst.

Voor al onze hulpdiensten gelden de algemene voorwaarden.

Veelgestelde vragen over PCHulp vind je op deze pagina.

Liever een andere vorm van hulp?
Bekijk het overzicht

Beschikbaarheid

  • Je kan op elk moment van de dag een vraag stellen
  • Onze vrijwilligers reageren zo snel mogelijk

Kosten

  • Geen extra kosten

Ook online hulp krijgen van een deskundige vrijwilliger?

Digidak+leden kunnen een beroep doen op onze hulp via de website. Als je lid wordt kan je direct een aanvraag doen én geniet je ook van de volgende voordelen:

  •  Ongelimiteerde helpdesk
  •  Telefonische hulp maar ook bij je thuis
  •  Online cursussen over populaire onderwerpen

Geef uw apparaat de tijd om updates uit te voeren. Laat hem daarom één keer in de 14 dagen een paar uur aan staan.

Lees het interview
Floor Roest

Floor Roest

Actief sinds 2014

naar boven