Hulp via Internet
Heb je een probleem met je computer, tablet of smartphone? Stel je vraag via deze website aan één van onze Digidak+vrijwilligers.

Hoe werkt PCHulp via Internet
- Uw vraag stellen
Als je Digidak+lid bent en ingelogd op deze website, kan je via een digitaal formulier je vraag achterlaten. - Reactie door een vrijwilliger
Je vraag wordt dan zo snel mogelijk in behandeling genomen door een vrijwilliger. Deze probeert een antwoord te geven op je vraag. - Notificatie
Op het moment dat de vrijwilliger het antwoord op je vraag heeft gegeven, krijg je hier een notificatie van per e-mail. In deze e-mail staat een link naar het antwoord. - Aanvullende vraag?
Is het antwoord nog niet duidelijk? Of heb je een aanvullende vraag? Dan kan je direct een reactie sturen naar de vrijwilliger die je vraag in behandeling heeft. - Afronding
Als je tevreden bent en je vraag beantwoord is, dan wordt de vraag afgesloten. Ben je nog niet tevreden of is je probleem nog niet opgelost, dan kan de vrijwilliger je vraag ook doorsturen naar onze PCHulp aan Huis dienst.
Voor al onze hulpdiensten gelden de algemene voorwaarden.
Veelgestelde vragen over PCHulp vind je op deze pagina.
Liever een andere vorm van hulp?
Bekijk het overzicht
Beschikbaarheid
- Je kan op elk moment van de dag een vraag stellen
- Onze vrijwilligers reageren zo snel mogelijk
Kosten
- Geen extra kosten
Ook online hulp krijgen van een deskundige vrijwilliger?
Digidak+leden kunnen een beroep doen op onze hulp via de website. Als je lid wordt kan je direct een aanvraag doen én geniet je ook van de volgende voordelen:
- Ongelimiteerde helpdesk
- Telefonische hulp maar ook bij je thuis
- Online cursussen over populaire onderwerpen
Bent je al lid? Log dan eerst in.
Inloggen